П Л А Н
роботи методичного об’єднання класних керівників
Козачолопанського навчально-виховного комплексу
на 2016/2017 навчальний рік

ЗАСІДАННЯ І (Організаційне)

Тема: Організаційно-методичне забезпечення діяльності класних керівників у 2016/2017 навчальному році.

Серпень

№ п/п ЗМІСТ Відповідальні
1. Доповідь: «Аналіз роботи МО за 2015/2016 н.р. та перспективи роботи на 2016/2017 н.р.» Кас’яненко О.В.
2. Визначення основних напрямів методичної та виховної роботи на 2016/2017 навчальний рік. Проект плану роботи МО на 2016/2017 навчальний рік. 2.1 Виховні проблеми та альтернативи, їх рішення. 2.2 Охорона дитинства, безпеки життя та здоров’я учнів, заходи з безпеки, санітарно-профілактичні та оздоровчі заходи. Кас’яненко О.В.
3. Ознайомлення з обов'язками класного керівника на 2016/2017 навчальний рік. Спольнік Н.М.
4. Схема аналізу виховної роботи класного керівника. Планування виховної роботи з класом. Кас’яненко О.В. Спольнік Н.М.
5. Рекомендації щодо проведення Першого уроку. Кас’яненко О.В.

ЗАСІДАННЯ ІІ

Тема: Національно-патріотичне виховання як засіб формування соціальних та життєвих компетентностей школярів.

Листопад

№ п/п ЗМІСТ Відповідальні
1. Доповідь: «Національно-патріотичне виховання у сучасній школі» Кас’яненко О.В.
2. Мета та завдання Концепції національно-патріотичного виховання молоді. Фурашова С.С.
3. «Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема (виховання в контексті життєтворчості особистості різних вікових груп)» Класні керівники
4. Укладання пам’ятки класному керівнику «Секрети майстерності» Кас’яненко О.В.
5. Обговорення позакласного виховного заходу у 5-А класі. Кас’яненко О.В.

ЗАСІДАННЯ ІІІ

Тема: Організація системи профілактики правопорушень.

Січень

№ п/п ЗМІСТ Відповідальні
1. Підведення підсумків виховної роботи за перший семестр 2016/2017 навчального року та планування виховної роботи на другий семестр. Кас’яненко О.В. Фурашова С.С.
2. Цілеспрямоване створення умов для розвитку та саморозвитку. Цілеспрямована діяльність з формування ціннісних орієнтирів. (з досвіду роботи ) Лагута Г.Г.
3. П’ять основних компонентів, які повинні бути включеними в шкільні програми навчання життєвим навичкам (самоповага навчання та міжособистісні відносини, прийняття рішень та вирішення проблем, творче (креативне) та критичне мислення, вміння долати емоції та стрес). Головні складові життєвої компетенції учнів. Кас’яненко О.В. Фурашова С.С.
4. Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями. Фурашова С.С.
5. «Скринька невирішених питань» - «Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.» Фурашова С.С.

ЗАСІДАННЯ ІV

Тема: Виховання як управління процесом розвитку особистості

Березень

№ п/п ЗМІСТ Відповідальні
1. Доповідь: «Поняття про розвиток і формування особистості. Педагогічне управління процесом розвитку особистості.» Дигало І.О.
2. Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості. Кас’яненко О.В.
3. Виховання як процес розвитку особистості А) Поняття «особистість». Б) Що формує особистість: спадковість чи середовище? В) Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості. Г) Колектив як соціальний об'єкт управління. Д) Колектив та розвиток особистості. Кас’яненко О.В.
4. Розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті школи. Фурашова С.С.
5. «Скринька невирішених питань»- Модель формування успішного розвитку школяра. Кас’яненко О.В.

ЗАСІДАННЯ V

Тема: Цінності та пріоритети учнів

Травень

№ п/п ЗМІСТ Відповідальні
1. Людське здоров’я та життя – найбільші цінності Щербак І.Г
2. Методика формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань. Кас’яненко О.В.
3. Розвиток особистісного та професійного самовизначення старших школярів. Скребець Н.С.
4. Підсумки роботи МО над проблемною темою та діагностика на наступний навчальний рік. Кас’яненко О.В. Фурашова С.С.
5. Обговорення плану роботи на наступний навчальний рік Кас’яненко О.В. Класні керівники 1-11 класів
Кiлькiсть переглядiв: 148