ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ

декади музичного і образотворчого мистецтва, художньої культури

та трудового навчання


з 09.11. по 20.11.2015 н.р.

Понеділок 02.02.

Святкова лінійка присвячена початку роботи предметної декади художньо-естетичного циклу та трудового навчання. Ознайомлення учнів з планом роботи предметної декади.

Іконопис України XVII – XIX ст.. «Іконопис Слобожанщини», 10 клас.

Розробка і створення тематичних стінних газет предметної декади, 5-11 кл.

Розгадування кросвордів, чайнвордів, 5-9 класи. – (обслуговуюча праця).

Гра «Ерудит», 6-7 класи. (обслуговуюча праця).

Конкурс малюнків «Ілюстрації до музичних творів», 5-8 кл. Муз.мистецтво

Вівторок 03.02.

«Пейзаж - вираження емоційного стану людини». Конкурс на кращий осінній пейзаж. 5-7 клас.

Розробка та створення тематичних кросвордів предметної декади. 5-11 класи.

Розгадування головоломок, ребусів.

Гра «Докажи слівце».

Робота майстерні по виготовленню ляльки-мотанки.

Відеосалон «Подорож до світу музичних інструментів», 2-Б

Середа 04.02.

«Видатний мариніст всіх віків». Творчість художника К.І.Айвазовського. 7 кл

«В майстерні столяра» - створення ескізів виробів декоративно-ужиткового мистецтва. 5-11клас

Виставка творчих робіт.

Робота творчої майстерні «Перукар», фойє

Майстер-клас «Виготовленню іграшок за допомогою гачка», 6-8 класи

Виставка літератури по рукоділлю.

Четвер 05.02.

«Видатні художники українського живопису». 5 клас

«Художник Українського народу». Творчість художника Т.Г.Шевченка. 6 кл.

В майстерні столяра: - виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва. 5-11 класи.

Виставка кулінарних газет і літератури по кулінарії.

Виставка-ярмарок кулінарних виробів.

Майстер-клас «аплікація на склі»

Музичний брейн-ринг

П’ятниця 06.02.

Конкурс на кращий кросворд з образотворчого мистецтва. 5-7 класи

Конкурс на кращий кросворд з художньої культури. 9-11 класи

Конкурс на кращий кросворд з трудового навчання.

Виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва. 5-11 класи.

Робота творчої майстерні «квілінг» на протязі всіх перерв.

Понеділок 09.02.

«Видатні художники живопису Західної Європи XVII – XX ст.». 11 клас.

Заочна подорож до Одеського музею «Західного і Східного мистецтва». 9 кл.

Виставка малюнків 5-7 класів. «Пейзаж рідного краю», «Осінні барви».

Виставка літератури з прикладного мистецтва

Музична ігротека. Музичні ребуси та загадки.

Вівторок 10.02.

Конкурс «Умілі руки» 7 класи

Конкурс «Юний технік» 6 класи

Майстер-клас «Український борщ з пампушками», майстерня

Середа 11.02.

Брейн-ринг «Що? Де? Коли?» образотворче мистецтво, 7клас

Конкурс - вікторина «Всезнайко» з трудового навчання. 5 класи

Виховний захід «Пісня – душа народу»

Виховний захід «Рушниками долю помережу», 5-9 класи

Четвер 12.02.

Урок-гра «Поле чудес» образотворче мистецтво, 6клас

Конкурс – «Юний майстер-живописець». 6 класи

Урок-гра «Веселка» образотворче мистецтво, 5клас

Конкурс – «Юний майстер-живописець». 5 класи

Підсумок-виставка малюнків до музичних творів.

Творча майстерня «мокре валяння»

П’ятниця 13.02.

Конкур з технічної праці. «Молодий майстер», 8-11 класи

Брейн-ринг «Чи знаєте ви мистецтво?», 9-11класи.

Музична інтелектуальна гра «Знавці музики», 6-7 класи

«Україна – моя Батьківщина!» - конкурс малюнків, плакатів. 9-11класи.

Понеділок 14.02.

Святкова лінійка закриття декади музичного і образотворчого мистецтва, художньої культури та трудового навчання.

Підведення підсумків роботи декади. Нагородження переможців та активних учасників декади художньо-естетичного циклу та трудового навчання.

Предметні декади за останній час посідають одне з місць в загальному навчально-виховному плані навчального закладу в позаурочний час. Вони дають змогу учням і особистості найбільше і раціональніше реалізувати свої можливості, розкрити та продемонструвати набуті на протязі певного періоду свої знання, уміння, навички та творчі здібності. Набуті знання та навички протягом навчального періоду, дають їм змогу реалізувати в творчих проектах, виставках, конкурсах, вікторинах. Під час проведення різних заходів демонструють принципи колективізму, поваги до суперників, вболівання не тільки за себе, ай за товаришів.

Проведення предметної декади показує результат не тільки підготовленості учнів, їх знань та умінь, ай рівень зацікавленості предметом. Тому під час проведення заходів домінує атмосфера показати себе з кращої сторони, а значить перемагати, добиватись найвищих показників.

Досягнення учнів під час предметної декади - це також і досягнення вчителя, що зумів навчити, прищепити учневі любов до творчості, праці, повагу до вчителя - як наставника.

По розробленому і погодженому загальному плану проведення предметної декади з предметів художньо-естетичного циклу («Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Художня культура») і трудового навчання (технічна і обслуговуюча праця) у Козачолопанському НВК з 09 листопада по 20 листопада 2015року, вчителями-предметниками були розроблені і проведені виховні, тематичні і конкурсні заходи. Підсумком конкурсних заходів були різноманітні виставки, у яких учні показали свої знання, уміння і творчу діяльність.

У період предметної декади були проведені:

Виховні заходи – образотворче мистецтво: «Видатні художники українського живопису». 5 клас, «Художник Українського народу». Творчість художника Т.Г.Шевченка. 6 кл. «Видатний мариніст всіх віків». Творчість художника К.І.Айвазовського. 7 кл.;Музичне мистецтво: «Пісня – душа народу»; обслуговуюча праця: «Рушниками долю помережу», 5-9 класи.

Тематичні заходи – художня культура: Іконопис України XVII – XIX ст.. «Іконопис Слобожанщини», 10 клас. «Видатні художники живопису Західної Європи XVII – XX ст.». 11 клас. Заочна подорож до Одеського музею «Західного і Східного мистецтва». 9 кл. Відеосалон «Подорож до світу музичних інструментів», 5-Б клас. Музичний брейн-ринг. Музична ігротека. Музичні ребуси та загадки.

Конкурси, вікторини - Муз.мистецтво: конкурс малюнків «Ілюстрації до музичних творів», 5-8 кл. Музичний брейн-ринг. Музична ігротека. Музичні ребуси та загадки. Музична інтелектуальна гра «Знавці музики», 6-7 класи;

Конкурс на кращий кросворд з образотворчого мистецтва. 5-7 класи. Конкурс на кращий кросворд з художньої культури. 9-11 класи. Конкурс на кращий кросворд з трудового навчання. Конкурс «Умілі руки» 7 класи. Конкурс

«Юний технік» 6 класи. Конкурс - вікторина «Всезнайко» з трудового

навчання. 5 класи. Конкурс – «Юний майстер-живописець». 6 класи. Конкурс – «Юний майстер-живописець». 5 класи. Конкур з технічної праці. «Молодий майстер», 8-11 класи. Брейн-ринг «Що? Де? Коли?» образотворче мистецтво, 7клас. Брейн-ринг «Чи знаєте ви мистецтво?», 9-11класи. «Україна – моя Батьківщина!» - конкурс малюнків, плакатів. 9-11класи. «Пейзаж - вираження емоційного стану людини». Конкурс на кращий осінній пейзаж. 5-7 клас.

Виставки – Виставка-ярмарок кулінарних виробів. Виставка малюнків 5-7 класів. «Пейзаж рідного краю», «Осінні барви». Виставка малюнків до музичних творів. Виставка виробів декоративно-ужиткового мистецтва з деревини 5-11 класи.

Під час декади працювали творчі майстерні: Розробка і створення тематичних стінних газет предметної декади, 5-11 кл. Розробка та створення тематичних кросвордів предметної декади. 5-11 класи. Робота майстерні по виготовленню ляльки-мотанки. Робота творчої майстерні «Перукар». В майстерні столяра «Виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва», 5-11 класи. Творча майстерня «мокре валяння». Майстер-клас «Український борщ з пампушками». Робота творчої майстерні «квілінг».

Проведена декада з художньо-естетичного циклу і трудового навчання у Козачолопанському НВК, в якій приймали участь учні 5-11 класів, показала міцні і стійкі знання не тільки матеріалу тем уроків, а й знання з історії і розвитку видів мистецтва трудової діяльності людини. Підготовка та проведення декади тісно переплелась з такими предметами: історія, географія, музика, українська та зарубіжна літератури. Учні з відповідальністю поставились за підготовку та проведення предметної декади. Бажання з яким вони працювали під час декади показало, що учні цікавляться видами мистецтв і трудовою діяльністю – їх зародженням та витоками. Знаходили цікаві матеріали про видатних митців різних видів мистецтва та декоративно-ужиткового мистецтва українського народу, підвищували свої знання та формували свій світогляд та світобачення. Декада художньо-естетичного циклу і трудового навчання підняла в очах учнів ці предмети на відповідну сходинку в їхньому розвитку, в формуванні їхніх творчих здібностей та навичок, які знадобляться їм в майбутньому.

Проведені заходи, конкурси, вікторини, показали велике бажання учнів самоутвердитись в житті ще з шкільної лави. Їхня згуртованість, колективізм, допомога один одному, перевершувало особисте «Я». В творчих роботах домінувала не заздрість, а розуміння наполегливої творчої праці і вмінь.

За час проведення декади неможливо виділити когось із учнів, але хочеться відзначити найкращих і найактивніших в підготовці та проведенні декади: - Мельникович К., Пасічник К., (5-Б); Олітто О.,Дрібноход В. (6-А); Гурульова Д., Геращенка Д. (6-Б); Багрич Т., Калініченко М., Ковіну Т., Самойлову А., Сафарова А., Могильова В. (7-А); Бутенко Д., Бутенко О.,

Туз А.,Кислого В., Шабатуру Ф. (8-А); Орлова Д.,Третяка Д., Філатова К.(9-А); Лобойка В., Рудакову А., Єршову С. (9-Б), Скорлученко В., Замятіну А., Горобець А. (11кл.). Це учні на яких під час декади рівнялись всі інші, тому їх і відзначено подяками та грамотами за підписом адміністрації школи.

Проведена предметна декада показала, що вона дійсно потрібна не тільки учням, де вони відкривають свої творчі здібності, а й, насамперед, учителеві, щоб розкрити ці здібності та встановити з учнем дружній незримий зв′язок.

Кiлькiсть переглядiв: 89