Панорама педагогічних ідей. Від творчого вчителя до творчого учня

2018-02-02

/Files/images/17_18/gurtki/27624810_180528089383299_6625008365122196447_o.jpg
2 лютого Козачолопанський НВК гостинно зустрічав учителів математики району в межах проведення РМО з теми «Панорама педагогічних ідей. Від творчого вчителя до творчого учня». На заході була присутня Платоненко О.С., завідувач навчально-методичним центром відділу освіти Дергачівської РДА.
Учасники диспуту «Джерела педагогічної творчості» обговорювали питання підвищення якості знань учнів шляхом впровадження інноваційних та ігрових технологій навчання, урізноманітнення форм і методів роботи на уроці, обмінювались досвідом роботи щодо формування мотиваційної складової освітньої діяльності учителя та учня.Так, Пипенко Олена Михайлівна запросила присутніх на урок з теми «Додавання від'ємних чисел» у 6-А клас, а Шварьова Ірина Іванівна у 5-Б класі продемонструвала вміння учнів додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками.Усі присутні долучилися до створення комп'ютерних дидактичних ігор за допомогою Інтернет-сервісуLearningapps.orgпід керівництвом Назаренко Валерії Володимирівни, яка також поділилася результатами дослідження ефективності використання комп'ютерних дидактичних ігор на уроках математики, надала рекомендації щодо умов їх застосування та створення.Учителі Русько-Лозівського НВК Перекопська Н.Ф. та Мулікова М.Ю. розкрили секрети щодо оптимальної взаємодії учителя та учня під час виконання ігрових завдань на уроках та в позаурочний час.Тараненко Т.І., керівник РМО вчителів математики, ознайомила колег з принципами педагогіки партнерства як одним із ключових компонентів формули Нової української школи та поділилася досвідом формування партнерських відносин між учителем та учнями на уроках математики.Кожен учасник заходу отримав корисну інформацію для подальшого використання в роботі.

Галерея "Панорама педагогічних ідей. Від творчого вчителя до творчого учня"

Кiлькiсть переглядiв: 18