Яким буде національний мультипредметний тест з математики?

Про цьогорічний НМТ із математики розповіли фахівці Українського центру оцінювання якості освіти на офіційному сайті установи.

Зміст завдань блоку НМТ з математики відповідатиме чинній програмі ЗНО з математики. Ця програма охоплює всі теми з алгебри й геометрії, які вивчалися у шкільному курсі, а саме:

– «Числа і вирази»;

– «Рівняння, нерівності і їх системи»;

– «Функції»;

– «Ймовірність випадкової події, вибіркові характеристики (середнє значення), аналіз діаграм та графіків»;

– «Планіметрія»;

– «Стереометрія».

Усього в блоці НМТ з математики буде 20 завдань, з-поміж яких:

– 14 завдань з вибором однієї правильної відповіді з п’яти запропонованих варіантів;

– 4 завдання на встановлення відповідності (потрібно встановити по 3 «логічні пари»);

– 2 завдання відкритої форми з короткою відповіддю (неструктуровані завдання).

У блоці НМТ з математики не буде завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Завдання з математики оцінюватимуть відповідно до схеми нарахування балів, застосовуваної в ЗНО. Тобто по 1 тестовому балу буде нараховано за кожну правильну відповідь на завдання з вибором однієї правильної відповіді, по 1 тестовому балу за кожну правильно визначену логічну пару в завданнях на встановлення відповідності та по 2 бали за кожну правильну коротку відповідь. Отже, за виконання завдань блоку НМТ з математики можна отримати від 0 до 30 балів.

Свій результат (тобто кількість набраних балів за правильно виконані завдання) учасник тестування дізнається після виконання блоків НМТ. Пізніше результат кожного блоку буде також переведено в шкалу 100–200 балів. Для отримання результату за шкалою 100–200 достатньо буде набрати хоча б один тестовий бал.

Завдання з математики зможуть розв’язати не лише ті, хто вивчав математику на профільному рівні, а й ті, хто вивчав її на рівні стандарту. Адже здебільшого завдання відповідають саме програмі рівня стандарту. До того ж кожному учаснику тестування буде надана можливість скористатися надрукованими довідковими матеріалами.

Оригінал публікації УЦОЯО із гіперпосиланнями на корисні матеріали.

Кiлькiсть переглядiв: 57